سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اعتبار مدرک آزمون OET چقدر است؟

در ادامه مطلب اعتبار آزمون OET در کانادا باید بدانید که ...

اعتبار مدرک آزمون OET چقدر است؟

اعتبار آزمون OET برای هر 12 تخصص علوم پزشکی دو سال است و پس از دو سال، اعتبار آن به پایان می رسد و در صورتی که داوطلب برای مهاجرت شغلی نیاز به مدرک آزمون OET داشته باشد باید دوباره در آزمون شرکت کند و مدرک جدیدی دریافت کند.

نمره آزمون OET داوطلبان تقریباً 16 روز کاری پس از برگزاری آزمون، از طریق صفحه شخصی ایجاد شده در سایت رسمی OET در اختیار داوطلبان قرار می‌ گیرد.

تا سال 2018 نمره آزمون OET داوطلبان در هر 12 تخصص از A تا E در پنج سطح طبقه بندی می شد. اما از سال 2018 نمره دهی آزمون OET تغییر کرد و اکنون نمره آزمون داوطلبان از امتیاز 0 تا 500 در پنج سطح مشخص می شود.

1- نمره 450-500

2- نمره 350-440

3 نمره 300-340

4 نمره 200-290

5- نمره 100-190

نمره 450 تا 500 بالاترین سطح آزمون است و در این سطح داوطلب از مهارت زبان قوی برای برقراری ارتباط با مخاطبان برخوردار است و 350 نمره قابل قبول است که از سوی مراکز درمانی، بیمارستان ها و غیره پذیرفته می شود.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

اگر سوالی درباره ووچر(Voucher) و خرید اکانت برای آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی داری، حتما با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا، تماس بگیر تا مشاوره رایگان درباره این موضوع بگیری.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

پرداخت هزینه آزمون های زبان از طریق کارت‌ های اعتباری بین‌ المللی مثل مستر کارت و یا ویزا کارت امکان پذیر است. از آنجایی که صدور این کارت‌ ها توسط بانک‌ های ایرانی ممکن نیست، لذا متقاضیان و پزشکان محترم می‌ توانند برای پرداخت هزینه‌ های خود از خدمات پرداخت آنلاین ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنند.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی ،پزشکان و کادر درمان، قدم اول استفاده از مشاوره های رایگان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

 یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

 

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی